Monday, November 23, 2009

kau mungkiri jua akhirnya...

akhirnya,tanggal 20 November 09 itu,kau musnahkan lg tali janji kita...
mengapa,syg?
mengapa teganya kau memperlakukan aku sebegini?

siapa aku di sisimu?
adakah sekadar sandaranmu semata-mata?
terkadang aku menyesali perbuatan ku dahulu..
menyambut salam perkenalan darimu adalah suatu kesilapan terbesar dlm hidupku..
dan kini,aku meratapi kesilapan itu..
tangis,pilu,sedih dan suram menyelubungi hari-hariku kini...
sedangkan kau di sana,agaknya bergembira di atas musnahnya janji2 itu...
pergi...
dan jgn toleh ke arah ku lg...
sekali kau pergi,selamanya aku bkn milikmu lg...
kau telah bebas...
terbanglah spt burung d angkasa...
dan kini...
usai sudah kisah kita...
selamat tinggal,syg..

Salam penuh luka...
-norish-

1 comment:

*iehalovesyou~ said...

kak is...senyum selalu..
whatver comes in our life..
smile is the best medicine to heal the pain wpun sekejap..
keep smiling! =D