Thursday, December 10, 2009

da 7 bulan rupenye!

Arini 10 December 2009
....means da 7 bulan aku kenal dia... (ala..baru setahun jagung org ckp..)
hepi sgt arini bila dia ingat tarikh 10hb itu...pagi2 da wat surprise kat depan umah aku n say.."morning!!" aku plak dgn muka baru bangun tdo,terkebil2 bukak pintu umah.Tgk2 dia dah terpacak depan umah sewa aku ni...adeh,segannya...!nk cover cun pun waktu tu da xde gunenye....ah,biarkanla....hehe...
Aku cuma mampu melemparkan senyuman...
aku : "hmm...ingtkn tak jadi dtg..."
dia : "hehe...sj nk wat surprise kt lin..."
Then,dia ajak aku g makan...juz nk celebrate hubungan kami...even baru 7 bulan,tp aku hargai setiap apa yg dia lakukan utk aku..alhamdulillah....even,hubungan itu hanya sekadar teman biasa,namun sudah mampu utk mengukir senyuman di wajahku...terima kasih,teman...
dia : "Ok....lin ckp nk g mkn ktne....i bwkkan..."
aku : (nk je aku ckp nk mkn kt San Francisco bangi or Chilli's kt Klcc tu...hehe...)
"err...tk kisahla...depends....lin ikut je..."
dia : "Ala...ckpla...kang i bwk mkn kt jusco depan umah lin ni kang baru tau..."
aku : "hehe..ok2..xpela...kite g Times Square la dulu...kt sane nnt kite decide nk mkn ktne ek..?"
dia : "oh...ok!!!"
Sampai Times Square....pusing2 still tak tau nk mkn ktne...adeh,nk mkn ktne pon satu prob..hehe...last2,dia cdgkan mkn kt...
dia : "Lin...choose either one...Subway or Kenny's Rogers..."
aku : "err...tkpela...mane2 pon takpe...lin ikut je..."
(nape Chilli's KLCC tak masuk dlm senarai..?waa...)
dia : "Subway ok x,dear?"
aku : "oh...ok jugak...jomla...." (ala...hancur harapan nk mkn kt Chilli's KLCC..)
Hehe...actually tk kisah pon nk mkn ktne...dia nk belanja mkn pon dah buat aku cukup bersyukur....alhamdulillah...Terima kasih tuhan atas rezeki ini dan juga atas anugerah persahabatan aku dgnnya....
Pas mkn2 n jln2....dia bwk aku balik....smpai depan pintu,aku sempat hadiahkan dia keychain...keychain tu actually utk couple...tp,sj je aku nk bg sbg tande ingatan....keychain tu b'bentuk love yg dah terbelah dua...sebelah bahagian utk dia simpan,dan sebahagian lg utk aku...
comel...hope die suke.... =)
p/s : arini ade 2 bende gembire...1st,surprise dr dia...n d 2nd one is aku diterime keje di VADS BHD,report duty 14dec09 nnt...alhamdulillah..aku bersyukur sgt....terima kasih Tuhan..
dan..
moge2 persahabatan aku dan dia akn berkekalan utk selamanya....amin....

No comments: