Saturday, December 12, 2009

seharian bersame Ku Musfirah....

Jumaat baru2 ni,dapat call utk attend satu interview kt Bandar Sri Damansara...company IT..act,pg tu da plan da dgn Ku Musfirah(my housemate) nk hangout same2 g karok,mkn2 n jln2...last2 pas pk 6,7 kali,die advise suh aku g jgk interview tu.Ikutkn mmg tersgtla mls...sbb damansara tu damn jauh...(act kalo ade transport sdiri,okla...)huhu..finally,aku tpakse pegi jgk interview tu...nasib baik,mus sudi temankan....kalo x,serius aku malas!!huhu..
Smpai tmpt interview tu,lebih kurg 2.30pm...Interview tu start 3pm...eh?awalnye aku smpai...?kalo lecturer2 aku tau,mesti dorg bangga...mane x nye,mase kt u dulu,kalo clas start 2 pm,2.15 baru aku smpai clas...hahaha...ape2 pon,alhamdulillah..interview tu bjalan dgn lancar...if i've been selected,then dorg akan panggil next week...huhu..jawatan yg di 'offer' kn tu mmg la best,kene dgn citarasa dan impian aku..tp...damansara tu jauh sgt la....mls la nk ulang alik cheras-damansara,damansara-cheras setiap ari nek public transport 2,3 kali ni...huhu...tp,bende ni xdela aku ckp kt interviewer tu.aku diamkn jela...nnt x psl2,kene kick dr ofis dorg tu kang...hehe...
Pas abiz interview,amik taxi g kepong central..then nek tren g mid...oh!mid valley?pd asalnye aku mls nk drop by kt mid ni...coz,4 sure mesti ramai giler org..tp,si mus ni dok pujuk2 aku gak nk singgah situ dulu...aku ikutkn je....smpai mid,tetibe tringin nk tgk twilight tu...pastu,kami pun beli la tiket utk 7pm.Cite tu?mmg best....awesome!!!suke tgk jacob.....hehe....aku bg 4 bintang utk twilight!
Smpai je umah nk dekat kul 11.30pm...huh..penatnye....even penat,tp puas ati dpt tgk twilight new moon...n especially dpt tgk lakonan edward,bella n jacob....suke sgt dgn lakonan dorg...puas ati la spend rm10 utk movie tu...credits to the director!! =)

No comments: