Sunday, July 26, 2009

Pinjamkan Aku Satu Bintang...

a fren of mine told me...

"lin..
dont cry...
be focus in every task given to u...
which is..
the responsibilities as a woman,muslim,student,employee,daughter as well as a khalifah di dunia ini..
life is to0 short to be sad n down...
mane tau esk atau lusa Tuhan amik nyawa kite..?
so,be strong lin...
i know u can face it all.."



erm...thanks utk shah....i will try to stand up...n brighten up my life...again...
even hati payah utk menerime sume kenyataan ini,namun aku kene yakin bahawa hidup yg sementara ini harus dipenuhi dgn warna2 ceria...disamping redha dr Tuhan..

kdg2 bile kite cube utk mengelak dr sesuatu,makin ia hampir mendekati kite..

so,the solution is....be urself...n live ur life to its fullest potential...!

even dlm hati penuh dgn darah yg ntah bile akan bhenti mengalir....

dan,utk insan itu...
sekali lg ingin aku ucapkan terima kasih atas segale rase sakit ini...
terima kasih atas segale kepedihan yg kau anugerahkan ini..
terime kasih atas segale2 nye...
kini kau sudah bisa utk melakar kegembiraan...
aku doakan...





ade sape2 yg boleh pinjamkan aku satu bintang??
















No comments: