Monday, May 11, 2009

sorrow.....

Hye..me...


"Kdg2 Allah hilangkn matahari,

Dia dtgkn petir & kilat...

Kita menangis dan btanye..

'knp hilangkn matahari?'

Rupe2nye Dia nk bg kite pelangi..."



Nila yg jd penguat semangat aku everytime aku down..Yerp,aku yakin stiap yg blaku ade kisah baik yg blaku d sbaliknye...Allah telah tetapkn hanye yg tbaik buat kite..sgale yg tjadi ade hikmah tsembunyi....no matter how,what goes around will comes around...in a really2 surprising way..believe me!


Jika kite kehilangan sesuatu yg sgt2 kite sygi,pcayela....sbenarnye Allah nk bg kite somethin yg jauh lbh baik dr itu...Dia lebih mengetahui sgalenye..Kite sbg hambaNya perlu sntiase redha dan bsyukur dgn sgale kurniaanNya.


And everytime aku kehilangan sesuatu...mmg aku sedih..kecewa...n down like hell..(sape ckp aku tabah n kuat hadapi sume ni.................? p/s :wani,u are totally wrong...)eventhough i'm look OK and acts like nothings happen,but deep inside my heart..only God knows....how bleeding my heart.. ;(


But,,life muz goes on,rite...?Kite tkleh simply hdup bdasarkan mase silam kite...yg lps tu da tentu blalu...& xmungkin akn kmbali lg...(unless stiap org ade mesin pemutar mase milik Doraemon..)Yg penting adalah mase skg dan yg mdtg."...We lives for todays onwards,not for yesterday...."Itu yg slalu cikgu aku ckp mase sekolah dulu...Be realistic....

Dan,kini...aku mbilang mase utk bertemu dgn sinar yg aku cari....Hopefully ade kilauan yg menerangi mase hdpnku....Perhaps sinar tu akn aku ketemu in dis nearly comes..

who knows?



For him...
"I know you'll ask me to hold on
And carry on like nothing's wrong
But there is no more time for lies
'Cause I see sunset in your eyes "



2 comments:

wanie said...

aku gak yg salah....
ntah pe la yg totally wrong tu ye...
ati merane tue....phewit22...
hahahahah...minag jiwang ni sengal....;)

gadis norish said...

woit...mane ade jiwang...cume sdikit sentimental...haha...wani!!rindu kt ko!