Sunday, February 14, 2010

izinkan sy pergi...

Bismillah...

Bertanya diri pada hati..cukup cintakah aku padanya?sukar.sukar aku menjawabnya.kerana di hati masih berbaki kecewa pada yg lama.kejamkah aku?atau daifkah aku?

kerana apabila di sampingnya,wajah aku tergaris senyuman dan gelak tawa palsu?sdgkan di hati,cuma Allah yg tahu.ya,aku tau,bhwa kata org,cinta itu boleh dipupuk...bukan aku tak cuba pupuk,banyak kali sudah aku cuba.sungguh!! namun,setiap kali itula aku kecundang dalam mainan perasaan aku sendiri.

Aku akui,dia baik..jujur dan ikhlas mencintai aku..Dia pun tau akan kisah cinta
ku yg lalu...dan dia juga tahu bahawa aku belum ada rase cinta padanya.Dia terima.Cuma pintanya cuma satu....andai suatu hari nanti antara kami tiada jodoh,jangan terus pergi dr hidupnya..kerana dia sygkan aku......

hmm.....utk dia...maaf kerana tidak dapat menjadi yg terbaik utk kamu.maafkan sy....kamu berhak mendapat seseorang yg jauh lebih baik dr sy..Sy pergi bukan kerana sy benci...jauh sekali bukan kerana cinta hati sy yg lama...sy pergi kerana sy sygkan kamu..sy tknk terus menipu kamu...kali ni,izinkan sy undur diri...maafkan sy dunia akhirat....



ingat syg...,sy pergi kerana sy SYGkn kamu...

izinkan sy pergi..
14 februari 2010

;(

2 comments:

*iehalovesyou~ said...

ala...sedihnyerr..
umm..for me..u better appreciate him...
this is a gift from Allah to u..
yes, he deserved sumone btter..
but maybe Allah temukan akak kerana itulah terbaik juga untukmu..(;

gadis norish said...

thanks sis...

actually it's hard for me to accept someone who is not really "in heart" with me....

*sigh...