Friday, January 1, 2010

selamat datang 2010....

Hye there...

Say welcome to 2010!!!


yeah....bersyukur krn sehingga kini masih diberi ruang bernafas di bumi Allah ini..alhamdulillah...terima kasih,Tuhan...


menyentuh sedikit berkenaan permulaan 2010 ini,aku pasti sume mesti ade azam masing2,kan?
tak kirela samada azam tu di carry forward dr tahun2 sebelumnya atau sebaliknya...yg pasti,ia pasti terkandung segunung harapan utk terus melangkah ke atas...dgn lebih cemerlang...rite?

bagi aku,seorang gadis tipikal ini...aku mahukan moge2 permulaan 2010 ini menjadi asas dlm membina kerjayaku..penghujung tahun 2009 yg lepas,saat aku tamat praktikal dgn rasminya,ketike itu apa yg berlegar2 dlm kpale ni cume satu...."erm,ade ke company yg sudi nk amik aku kerje ni...?*sigh....."serius,waktu tu peningya kepala bile pk pasal keje...bukan senang nk dapat keje skg ni..huhu...
saat persoalan2 itu dtg menganggu,akhirnya dgn rahmat Tuhan(setelah pelbagai2 interview aku g),finally aku diterime bkerja di VADS BHD dan kemudiannya di Plaza Sentral sbg IT executive..alhamdulillah,Allah mudahkan jalanku,dan nah..pd 28 Dec 09 yg lepas,aku dikejutkan sekali lg dgn panggilan dr sebuah IT company.. aku telah diterima sbg AP (Analyst Programmer) disitu dan dikehendaki report duty pd 4 JANUARI 2010..hmm...it's a better offer!so,aku decide utk resign yg lame,n go for the new one....hehe....

*syukur...



jadi,kedatangan 2010 ini merupakan permulaan yg baik buatku...mudah-mudahan moge sumenya berjalan dgn lancar dan sempurna...juga bakal menjanjikan sejuta kenangan manis buatku dan utk kamu2 semua ya..amin...!



p/s : utk izran,muja n hafiz....korg keje kt VADS tu elok2 tau...maaf,aku tpakse undur diri drp join korg training kt Menara TM Bangsar tu..3 tahun jadi clasmate,pastu tk sgke dah keje pon jd ofismate lak..wat a small world,rite?!!hehe....daa~

No comments: